Segundo o estudo, efectuado no Reino Unido, as persoas maduras son cada vez máis asiduas a este tipo de contidos.
O éxito das redes sociais está a facer que este tipo de contidos superen xa o uso que se fai do correo electrónico, segundo unha enquisa de Nielsen. O estudo de hábitos dos internautas concluíu que o 67% desas persoas pasaban o seu tempo en liña visitando redes sociais e blogs.
O informe, publicado pola BBC, asegura que este tipo de contidos están a medrar catro veces máis ca as outras catro principais áreas de interese dos internautas. No Reino Unido, un de cada seis minutos de navegación media empréganse nunha rede social.
Segundo a clasificación que fai Nielsen, a audiencia das "comunidades de membros", que abranguen redes sociais e blogs, é do 66,8% dos internautas, por diante do correo electrónico, que queda no 65,1%. Desas webs sociais, Facebook é na que os usuarios pasan máis tempo.
Ademais, este tipo de portais están a atraer un sector cada vez máis amplo do público. De feito, o grupo de idade que máis se uniu ás redes sociais é o de persoas de entre 35 e 49 anos, segundo o mesmo estudo. É máis, case unha cuarta parte dos usuarios de Facebook teñen máis de 50 anos. A actualización vía móbil tamén se está a popularizar: no Reino Unido medrou un 249% no último ano.