É o único no seu tipo na Arxentina, tramítase integramente online e apunta ao segmento de mozos internautas
O Banco Supervielle e Yahoo! Arxentina lanzaron un cartón dirixido esencialmente a un público de ata 30 anos, usuarios habituais de internet e que xeralmente contan con capacidade de gasto.
A súa principal diferenza é que as condicións de otorgamiento son mínimas e a solicitude realízase vía internet, tanto o rexistro de datos como a supervisión das condicións crediticias.
Unha vez aprobado o outorgamento, o cartón entrégase no domicilio do solicitante ao cabo de escasos días, sen que este teña que dirixirse en ningún momento ao banco.
A persoa ten varias opcións á hora de elixir o cartón de crédito Yahoo! de Banco Supervielle, xa que pode optar por Visa ou Mastercard, nacional e internacional, con adicionais sen cargo, emisión e renovación bonificados e outros beneficios como ser, préstamo persoal de acceso automático, programa de descontos en primeiras marcas e membresía ao club Supervielle.
"A evolución dos pagos é un compoñente crítico para o desenvolvemento do comercio electrónico a nivel nacional", dixo Mariano Burstein, xerente xeral de Yahoo! Arxentina". "Este acordo deuse de xeito natural, porque compartimos o mesmo compromiso de atención ao cliente", agregou.
"Temos moitas expectativas con esta nova forma de chegar aos clientes e cremos que imos marcar unha tendencia no mercado", dixo Walter Amatilli, xerente Coordenador de Banca Comerciante polo miúdo do Banco Supervielle.