Para poder comentar ou votar é preciso estar rexistrado/a en Vieiros.
Se xa estás rexistrado/a, podes acceder dende este formulario.
Se non estás rexistrada/o podes facelo aquí
"Unha balada coma canción do verán? e... por que non? Exemplos hai, non moitos pero hainos", explica o autor. Ollos de Mar é unha balada que fala do problema emocional da inmigración, da súa loita interna na que o desexo de mellorar na vida choca de fronte coa morriña e as gañas de volver ao lugar de orixe. Paris Joel, cantautor de Sada, volve este ano a A polo ghit. tocando todos os instrumentos desta canción.
Por soñar eu marchei / Na procura de aquel / Soño que me levou / Cara un mundo millor / Onde a noite pechada / Sempre está mollada / Onde a fame calada / Vai tragando o ar. // Ollos de mar / Ollos salgados / Quero ficar / Sen un pasado / Sinto voar meu ben / Unha gaivota ferida / Ollando para o alén / Vaiseme a vida. // Por loitar eu fiquei / Traballando arreo / Pouco para comer / Xuntando o diñeiro / Escribindo mensaxes / Nunha botella / Desexando respostas / Enganandome. // Ollos de mar / Ollos salgados / Quero ficar / Sen un pasado / Sinto voar meu ben / Unha gaivota ferida / Ollando para o alén / Vaiseme a vida. // Ollos de mar / Ollos salgados / Ollos de mar / Sen un pasado.
Que bajonazo!
A verdade é que a cantiga este é tristeira de máis.
Unha canción fermosísima. Moita sorte.!!!!
é preciosa...!!! bicos
haber si ganamos paris
haber haber, habelo haino
Que a gaivota ferida voe lonxe.
Pois non vexo contabilizado o meu voto...Qué pasa?
Comezamos mal. Os votos non se contabilizan. Mal asunto e iso que este ano a cousa pintaba ben. Unha magoa!
Bo tema, unha fermosa balada
ke alegria de canciçon, vou-me cortar as veas!
Sorte! eu xa votei e computei!
Moito sorte!
Paris sempre arriscando... Así me gusta, rompendo esquemas!
tu si que vales cuñaoooo
O MEU VOTO PARA O NOSO BENQUERIDO CANTOR SADENSE
Menudo bajón....
Congratulation¡¡ You are well in course for this year,s contest¡¡¡
Pasen e vexan o video total, o novo nonplusultra... qän? qän? A disfrutar co DÚO ESTÚPIDO MASCALZONE... Agora duoblemente mascalzone... Accedan á seguinte dirección: http://www.youtube.com/watch?v=zQgyhUTkSVg ... e non olviden vitaminarse e supermineralizarse... lonxe da lonxa...
Onte escuite-te na radio e gostaria saber duas cousas, por que cantas em castelám e por que che parece tam engraçado empregar umha linguagem nom sexista?...(pareces um bisbal frustrado)
De Paris Joel para cesarvidal. De entrada moitísimas grazas por escoitalo programa a esas horas da noite. Canto en castelán e tamén en galego, onte, debido a visita dun membro da Real Academia da la Lengua Española pareceume axeitado cantar en castelán por cortesía, tamén tiña preparado algo en galego máis por desgraÇa non deu tempo. Respecto o de sexismo, igualdade e demáis coido que a resposta do doutor Villanueva foi moi clarificadora. Por último, grazas polo do Bisbal frustrado, xa me gostaría ter a súa voz e a él ter os meus anos e o agarimo da miña xente. Unha aperta, e grazas de novo por escoitar programas tan intelixentes coma o de Leo Toral.
Un cantor de sada a polo ghit
Animo, Liverpool cada vez esta mas cerca¡¡
Amighos: no próximo programa de ESTAMOS EN CRISE da Radio Galega unha destas cancións (da nº6 á nº10)pasará á final da canción máis merdeira en A POLA GHIÑA. O Xurado é o Sr. Nonito Pereira. Vémo-nos na final!! :)
NOTA: Vemo-nos na final se pasades, claro! Nos xa estamos! ;)
Ah! Pois é un lugar de honra estar entre grandísimos artistas coma Magín Blanco ou a canción máis votada do A Polo Ghit. (Por certo, que ser o máis votado por internet non quere dicir absolutamente nada porque un mesmo e os amigos que teña poden votarse varias veces, non o mesmo día, pero sí un día tras outro. Algúns xa o sabían e aproveitáronno ben. ¿Cóma vedes o tema?
Por certo os que se votaron varias veces fixeron ben, por que o voto por internet sempre se pode falsear, o voto, en todolos casos, sempre se debe exercer de xeito persoal e intrasferible. Non creo nas votacións por Internet.
Non entendich-des, meus, na radio galega, están a facer un polas noites un concurso paralelo á canción máis chunga e se chama A POLA GHIÑA!
Querido Paris, o Doutor Villanueva entende perfectamente o galego. Menuda excusa mais mala!Em quanto a linguagem patriarcal, a excusa que deu o Vilanova è mui reaccionaria, a lingua nom se vai des-estruturar por nom invisiviliçar a mais da metade da humanidade. Buleria, buleria!
como mola a selecçom espanhola!
Podes ver o video clip Os dous amigos de Roger de Flor en (www.asmuxicas.com)
Xa temos video clip http://www.myspace.com/boyelliott
.