Para poder comentar ou votar é preciso estar rexistrado/a en Vieiros.
Se xa estás rexistrado/a, podes acceder dende este formulario.
Se non estás rexistrada/o podes facelo aquí
Velaquí a carta de presentación do grupo: "Quería abrirlle unha boutique á miña muller; sempre lle gustou a lencería e o encaixe de Camariñas... Eu, sen embargo, que sempre fun un freudiano do extrarradio, gran amante do queixo de tetilla, falei con Carminha, a miña esposa e mentora, para destinar os cartos da tenda de novidades téxtiles a viño e punk, mantendo o nome da boutique inalterado. Novedades Carminha somos tres, un pouco oligofrénicos pero boa xente. Gústannos os vinilos e os casetes por igual. Ademais somos o grupo favorito de Marichalar". Novedades Carminha son Carlangas (guitarra e voz), Xavi (batería e voces) e Jarri (baixo e voces).
Eres de Texas ou de Marín / Vinte en New York cantando heroin/ comes fanecas con pippermint?/ se petas na porta, estás ahí?/ Eres cowboy ou vas de moderno/ xa che molaban as vacas de neno/ John Ballan, eres ti Juan Balán?/ John Balan, estás ahí?/ ( Retrouso: Oh John Ballan song) / John Ballan colle o seu cabalo e vai pasear pola escola naval/ ( Retrouso: Oh John Ballan song)
xa vos din o voto sen escoitala vosa canción..¿que mais queredes,ou? tromboneiro
Como podedes saber, onte a noite pensei en vos... (Supoño que vos tocaría o carallo pero é asi). Resulta que estaba diante da recente atracada tenda `Novedades Carmiña`, mandeille un Rosario á vosa conta e vos chamei por teléfono pra que non vos preocuparades que estaba todo en orde. Si que son un fan.
Nom podo ouvir nada
Xa era hora de honrar ao cowboy da terra como se merecía. Aínda é billy a canción eh... Moita sorte e a coroar o concurso deste ano. Voteivos
Todo un éxito, esa voz ten futuro.
Vaia merda de canción
Arre carallo se sodes polifacéticos!
a mi tampouco me gusta nada, en xeral este grupo é unha merda
pues a mi menos aun
si, estoy con vosotros, a mi no me gusta nada tampoco
Coñecín a Jhon Ballan cando era moza e xa ten mérito facerlle unha homenaxe, sí señor!
Moi boa, sobre todo a letra!
Polipatéticos diría eu distes roquers.
Papuxa70 estamos seguros de que follas pouco. Mua
pouco? non folla nada. Arriba John Ballan
Buah, que pijada de canción. Onde están aquelas punkarradas de medio minuto? Mereciades unha ensalada de ostias, pero, con todo, aí vos vai o meu voto. :P
Tes toda a razón do mundo, é unha merda de canción para unha merda de fin, a canción do verán. Prometemos máis punkarradas en breve, en vivo e coleando. Gracias Lua neghra
a pesar de non ser dos vosos mellores temas dalle 100mil votas a toda a merda que hai por aqui.votados estades!
Ainda q a foto de ghaiteiros encapuchados é mitica o toque erotico-festivo desa traducirase nun incremento do voso sex_appeal comercial dun 10000000%. Sodes a cuasicumbre!
los cosmonautas rusos - la leyenda de john balan, esa si q e bonita
Non coñezo ós cosmonautas... pero viva john balan!!!!
Moi boa, merecida homenaxe ao noso cow-boy. Poidéchedes estirar algo máis a letra, que se me queda algo corta. Votados quedades. E ide entrenando algo para o futbolín, que aí frouxeades máis que nesto da música (je-je...)
Cousa cativa cativa cativa,o voso non é o da música
papuxa70, vente a un concerto este verán. Dame igual que pagues a entrada ou veñas saudarnos despois, que temos unhas ganas de hostiarte que te cagas.
de verdade... que noxo
Como me molades, facíame falta descubrir un grupo así. Sodes uns macarróns e por riba guapos. O massimo.
Pois dádelle duro e que aprenda a comportarse. Si si. jajajajaj
vaia puta merda, non tedes nengunha elegansia, se nom vos molan os comentarios...fodede-vos que ides de estrelinhas?? a categoria dos artistas só se vé nestes casos, e vos ides de chuletillas debotoun polvoalmesysoylahostia
Jajaja. Un Guardia civil é un amigo! Bicos kaskada.
eso está mellor!! en realidade a canción ghústame, ja ja
Pasen e vexan o video total, o novo nonplusultra... qän? qän? A disfrutar co DÚO ESTÚPIDO MASCALZONE... Agora duoblemente mascalzone... Accedan á seguinte dirección: http://www.youtube.com/watch?v=zQgyhUTkSVg ... e non olviden vitaminarse e supermineralizarse... lonxe da lonxa...
No ve edades Carminha, disfruta del sexo por igual con un cincuentón que con una veinteañera. Viva el verano del amor, vivan os Novedades Carminha!!!
Amighos: no próximo programa de ESTAMOS EN CRISE da Radio Galega unha destas cancións (da nº6 á nº10)pasará á final da canción máis merdeira en A POLA GHIÑA. O Xurado é o Sr. Nonito Pereira. Vémo-nos na final!! :)
NOTA: Vemo-nos na final se pasades, claro! Nos xa estamos! ;)
Eu voteivos pola RG mais ca nada pola lembranza a esa persoaxe mítica da nosa terra.
Novedades Carminha tios buenos!
bó tema, parece sacado dúnha do oeste.
trapalleiros, hai que ter morro para copiar os demais, un pouquiño de ideaspropias, 1 saudo!!!!!!!
P.D: ballan escribese cunha soa l, o dito, atalogo!!!!!!!1
P.D: ballan escribese cunha soa l, o dito, atalogo!!!!!!!1
sta moi bn esta cancion!!esta si q teria q ganar(ou a dos trapos)pero esta esta moi bn!!e pejadisaaa!!!! aer si e o ghit d verda!!!! jjej eña!!nn vos desanimedes...ainos moito moitiiiisimooooooo peores.....atadiria q bos sodes bos,moi bos!! bkss...e animooooo
cmo vexa esta firma alejn....we....oxe o voto vai para vos!!
Hei Carliños! Te lembras de aquel tio do turbante que cantaba tute ke tute e que escoitaches unha vez no norte de Londres? Pois ti es moito mellor. Vales moito,
Podes ver o video clip Os dous amigos de Roger de Flor en (www.asmuxicas.com)
Xa temos video clip http://www.myspace.com/boyelliott