Para poder comentar ou votar é preciso estar rexistrado/a en Vieiros.
Se xa estás rexistrado/a, podes acceder dende este formulario.
Se non estás rexistrada/o podes facelo aquí
Os autores preséntanse así: "Nós cremos que os Beach Boys eran de Ourense, e as sereas tamén, así que esá case que todo dito: praia, táboas, tatuaxes e loiras cos ollos húmidos".
Magnífico tema e unha portada moi chula. Moita sorte
a surfear polo Miño, noraboa
Gosto muito! Muita sorte!
Si señor Magín! Sorte!
É dos temas que máis me gustou ata o de agora. Sorte!
Boa música. No xeito xeral atopo lembranzas con Mikel Erencthun de Duncandú. Sorte.
Moi ben, a verdade. Pero bueno, tedes dura competencia. Con todo...¡ A polo Ghit !
Animo, Magin. Es o mellor. Un dramatico.
soa ben isto meus!!
Veña ese voto!!! Un saúdo e sorte con todo!!!!
Gran canción,igual que todo o disco.Moita sorte.
O mellorciño do concurso, sen dúbida. Sorte
non é bo, é moi bo
non é bo, é moi bo
todo o disco e moi bo
Vindo de onde ven tiña que ser bo, pero ainda é mellor.
poiblemente, a mellor canción do pop en galiza, da ultima tempada
Deus existe!!! Disco de platino xá. Sodes os mellores
magnífico traballo
escoitando isto...eu tamén comezo a crer que os Beach Boys eran de Ourense... gran canción.
Sim viva o sexo na praia
fermosa
Eu quero mercar o disco, sen dúbida.
Moi bó ese tema. Saudos Sr. Blanco ;)
Canto máis a escoito máis me gusta.Felicidades.Un voto ben merecido pra vos.
Pasen e vexan o video total, o novo nonplusultra... qän? qän? A disfrutar co DÚO ESTÚPIDO MASCALZONE... Agora duoblemente mascalzone... Accedan á seguinte dirección: http://www.youtube.com/watch?v=zQgyhUTkSVg ... e non olviden vitaminarse e supermineralizarse... lonxe da lonxa...
Carallo!
É vostede un talento que este país non merece. Sorte? NON! Xustizaaa!!
yo tengo el culo pelao, pero esto tambien es bonito
que bos sodes ¡¡¡. moitisima sorte.
Estou cabreado!! Sí, moi cabreado, porque parece que so votan os amigos dos grupos deste concurso. Nembargantes, as cancións ben feitas e que de verdade merecen a pena, como esta, nin sequer teñen opcións para pelexar por un digno posto na clasificación. Estamos cegos ou que??
Amighos: no próximo programa de ESTAMOS EN CRISE da Radio Galega unha destas cancións (da nº6 á nº10)pasará á final da canción máis merdeira en A POLA GHIÑA. O Xurado é o Sr. Nonito Pereira. Vémo-nos na final!! :)
NOTA: Vemo-nos na final se pasades, claro! Nos xa estamos! ;)
Parabéns. Indubidabelmente a mellor, a máis fermosa, a máis redonda. Por iso non gañaredes San Remo.
Supermagín, a cadea do teu canto de serea ten os elos triangulares. O meu voto para un músico e poeta de verdade.
Que coño fai esta canción marabillosa no medio do bravú, a pachanga e o tópico gastronómico?
Podes ver o video clip Os dous amigos de Roger de Flor en (www.asmuxicas.com)
Xa temos video clip http://www.myspace.com/boyelliott